1993 - 1994
106.
20.9.1993
koncertní sál Akademia muzyczna, Warszawa, Polsko
(1) Anestis Logothetis - Styx (1968)
ob/P.Polášek, cor.i/J.Tomšíčková, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, mar/J.Kubíček, gong/M.Čech, syn/J.Litoš, pft/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, vl.el/R.Vácha, vc.el/J.Bárta, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka - Rent a ricercar (1992-93)
ob,instr/P.Polášek (instr/M.Čech), cor.i,instr/J.Tomšíčková (instr/K.Doležal), tn,instr/I.Kopecký (instr/P.Borek), perc/J.Kubíček, pft.prep,instr/M.Smolka, vl,instr/R.Vácha (instr/J.Litoš), vc,instr/J.Bárta (instr/M.Šimáček), cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Cornelius Cardew - Material (1960)
cht.el,highhat/M.Šimáček, cht.el.b,grc.prep/I.Bierhanzl, pft,grc.prep/M.Smolka, J.Kubíček, syn,grc.prep/M.Čech, J.Litoš, dir/P.Kofroň
(4) Milan Grygar - Lineární partitura (1981), realizace Martin Smolka (1993)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, vl/R.Vácha, vc/J.Bárta, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Petr Kofroň - Enhexe (1991-92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, pft/M.Smolka, syn/J.Litoš, grc,piatti/J.Kubíček, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, vc.el/J.Bárta, dir/P.Kofroň
(6) Zygmunt Krauze - Voices (1968-72)
panova fl/M.Čech, fl.d.t/J.Tomšíčková, zvířecí roh/P.Polášek, cl.b/K.Doležal, tp.s/P.Borek, tb.t/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, syn/J.Kubíček, J.Litoš, M.Smolka, vl.el/R.Vácha, vc.el/J.Bárta, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň, tape
(7) Peter Graham - Get Out Of Whatever CAGE (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, piatto chino/J.Kubíček, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/J.Litoš, vl.el/R.Vácha, vc.el/J.Bárta, tape
- festival Varšavská jeseň
- zaznamenával varšavský rozhlas
107.
25.9.1993
Sala dei Giganti, Padova, Italie
(1) Martin Smolka - For Woody Allen (1993)
fl,fl.p,fl.b,instr/M.Čech, cl,cl.b,instr/K.Doležal, tn,instr/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el,instr/M.Šimáček, cb,instr/I.Bierhanzl, dir,instr/P.Kofroň, tape
(2) Milan Grygar - Lineární partitura (1981), realizace Petr Kofroň (1993)
fl.b/M.Čech, cl.b/K.Doležal, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, syn/M.Smolka, cb/I.Bierhanzl, dir,pft.prep/P.Kofroň
(3) Peter Graham - Get Out Of Whatever CAGE (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tn/I.Kopecký, piatto/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, pft/P.Kofroň, cb/I.Bierhanzl, tape
...
(4) Petr Kofroň - Mitternachtmusik (1992-93)
fl.b/M.Čech, cl.b/K.Doležal, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/M.Smolka, pft/P.Kofroň, cb/I.Bierhanzl
- festival 10 x 10, festival k desetiletí souboru Interensemble
108.
11.10.1993
Purcell Room, The South Bank Centre, London, England
(1) Jan Rychlík - Africký cyklus (1962), 1., 5., 3. věta
fl/M.Čech, ob/J.Tomšíčková, cl/K.Doležal, fg/M.Sládek, cor/T.Secký, J.Secký, tn/I.Kopecký, J.Litoš, pft/P.Goodson, dir/P.Kofroň
(2) Zbyněk Vostřák - Tajný rybolov (1973)
I.skupina: fg/M.Sládek, cor/J.Secký, cht.el/M.Šimáček
II.skupina: cl,cl.b/K.Doležal, tn/I.Kopecký, cb/I.Bierhanzl
III.skupina: ob/J.Tomšíčková, cor/T.Secký, syn/P.Goodson
IV.skupina: fl/M.Čech, tn/J.Litoš, pft.prep/M.Smolka
dir/P.Kofroň
(3) Rudolf Komorous - York (1967)
fl/M.Čech. fg/M.Sládek, trgl/M.Smolka, man/M.Šimáček, pft/P.Goodson, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(4) Peter Graham - Get Out Of Whatever CAGE (1992)
fl.p/M.Čech, ob/J.Tomšíčková, cl/K.Doležal, fg/M.Sládek, cor/T.Secký, J.Secký, tn/I.Kopecký, J.Litoš, piatto/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, pft/P.Goodson, cb/I.Bierhanzl, tape
(5) Martin Smolka - Rain, Roofs (1993) SP
fl.p,fl.b/M.Čech, cor.i/J.Tomšíčková, cl.p,cl.b/K.Doležal, fg/M.Sládek, cor/T.Secký, J.Secký, tn/I.Kopecký, J.Litoš, cht.el/M.Šimáček, pft.prep 4ručně/P.Goodson, M.Smolka, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(6) Petr Kofroň - The Fire is Mine (1993) SP
fl.b,electronics/M.Čech, cor.i,electronics/J.Tomšíčková, cl.b,electronics/K.Doležal, fg,electronics/M.Sládek, cor/T.Secký, J.Secký, tn/I.Kopecký, J.Litoš, cht.el/M.Šimáček, pft 4ručně/P.Goodson, M.Smolka, cb.el/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(7) Josef Adamík - Dechový kvintet (1977-79), kompletní verze, věta "trojúhelník"
fl,instr/M.Čech, ob,instr/J.Tomšíčková, cl,instr/K.Doležal, fg,instr/M.Sládek, cor,instr/T.Secký, dir/P.Kofroň
- Czech Festival
109.
6.11.1993
SWD Philharmonie, Konstanz, BRD
(1) Martin Smolka - For Woody Allen (1993)
fl,fl.p,fl.b,instr/M.Čech, cl,cl.b,instr/K.Doležal, tn,instr/I.Kopecký, instr/M.Smolka, cht.el,instr/M.Šimáček, cb,instr/I.Bierhanzl, dir,instr/P.Kofroň, tape
(2) Peter Graham - Get Out Of Whatever CAGE (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tn/I.Kopecký, piatto/P.Kofroň, cht.el/M.Šimáček, pft/M.Smolka, cb.el/I.Bierhanzl, tape
(3) Petr Kofroň - Mitternachtmusik (1992-93)
fl.b/M.Čech, cl.b/K.Doležal, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/M.Smolka, pft,electronics/P.Kofroň, cb.el/I.Bierhanzl
- festival 14. Konstanzer Jazzherbst
110.
8.11.1993
Moyzesova sieň, Bratislava, Slovensko
(1) Anestis Logothetis - Styx (1968)
ob/P.Polášek, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, xil/J.Kubíček, gong/M.Čech, syn/P.Malásek, pft/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, vl.el/R.Vácha, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka - Rent a ricercar (1992-93)
ob,instr/P.Polášek (instr/M.Čech), sx.a,instr/K.Doležal, tn,instr/I.Kopecký (instr/P.Borek), perc/J.Kubíček, pft.prep,instr/M.Smolka, vl,instr/R.Vácha (instr/P.Malásek), vc,instr/D.Rejchrt (instr/M.Šimáček), cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Cornelius Cardew - Material (1960)
cht.el,highhat/M.Šimáček, cht.el.b,grc.prep/I.Bierhanzl, pft,grc.prep/M.Smolka, J.Kubíček, syn,grc.prep/M.Čech, P.Malásek, dir/P.Kofroň
(4) Milan Grygar - Lineární partitura (1981), realizace Martin Smolka (1993)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, vl/R.Vácha, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Petr Kofroň - Enhexe (1991-92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, pft/M.Smolka, syn/P.Malásek, grc,piatti/J.Kubíček, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(6) Milan Grygar - Lineární partitura (1981), realizace Petr Kofroň (1993)
fl.b/M.Čech, cl.b/K.Doležal, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, syn/J.Kubíček, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(7) Peter Graham - Get Out Of Whatever CAGE (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, piatto chino/J.Kubíček, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, P.Kofroň, syn/P.Malásek, vl.el/R.Vácha, vc.el/J.Bárta, tape
- festival Melos-Ethos
- zaznamenával slovenský rozhlas
111.
29.11.1993
dopravní hala Národního technického muzea, Praha
(1) Ivan Vyšněgradskij - Trauergesang (20. léta) SP
čtvrttónové pft 4ručně/V.Spurný, S.Šrámková
(2) Jefim Golyšev - Trio (1914) CP
vn/Z.Pelikánová, vl/R.Vácha, vc/D.Rejchrt
(3) Jaroslav Ježek - Čtyři skladby (1927)
čtvrttónové pft/V.Spurný
(4) Josef Matthias Hauer - Zwölftonspiel Jänner 1957 (1957) CP
vn/Z.Pelikánová, J.Dudek, vl/R.Vácha, vc/D.Rejchrt
(5) Ivan Vyšněgradskij - Ein Stück (20. léta) SP
čtvrttónové pft/V.Spurný
(6) Josef Slavík - Smyčcový kvartet o dvou větách ve čtvrttónovém
systému (60. léta?) SP?
vn/Z.Pelikánová, J.Dudek, vl/R.Vácha, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
...
(7) Julian Carrillo - Capricho (1959) CP
čtvrttónové pft 4ručně/V.Spurný, S.Šrámková
(8) Josef Matthias Hauer - Zwölftonspiel April 1957 (1957) CP
vn/Z.Pelikánová, J.Dudek, vl/R.Vácha, vc/D.Rejchrt,
pft 4ručně/S.Šrámková, V.Spurný, dir/P.Kofroň
(9) Ivan Vyšněgradskij - Zwei Epigrammen (1923) SP
čtvrttónové pft 4ručně/V.Spurný, S.Šrámková
(10) Josef Matthias Hauer - Zwölftonspiel 15. Juni 1957 (1957) CP
fl/M.Čech, ob/J.Tomšíčková, cl.b/K.Doležal, fg/M.Sládek, vn/Z.Pelikánová, J.Dudek, vl/R.Vácha, vc/D.Rejchrt, pft 4ručně/S.Šrámková, V.Spurný, dir/P.Kofroň
- koncert byl nazván Mikrointervalová hudba a počátky dodekafonie
112.
7.12.1993
dům U kamenného zvonu, Praha
(1) Vojtěch Havel - Tančí I, II, III (1992-93) SP
fl.b/M.Čech, ob/J.Tomšíčková, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(2) Vojtěch Havel - Valčíky velké i malé (1992-93) SP
ob/J.Tomšíčková, cl,perc/K.Doležal, tp/P.Borek, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(3) Miroslav Šimáček - Chceš mě (1993) SP
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, pft.prep.el/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, cb.el/I.Bierhanzl, dir,perc/P.Kofroň
(4) Miroslav Šimáček - Gloria (1992) SP
REC/?, ?, perc/M.Šimáček
(5) Miroslav Šimáček - Po sedmi letech (1993) SP
fl.p,fl,fl.b/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el,perc/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep.el, VKV radio/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
(6) Miroslav Šimáček - Tvrdej život (1992) SP
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep.el/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
- koncert byl nazván Alternativa II.
113.
19.12.1993
dům U kamenného zvonu, Praha
(1) Milan Grygar - Lineární partitura (1981), realizace Petr Kofroň (1993)
fl.b/M.Čech, cl.b/K.Doležal, tn/I.Kopecký, pft.prep/P.Kofroň, syn/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl
(2) John Cage - Music for Marcel Duchamp (1947)
pft.prep/M.Smolka
(3) Milan Grygar - Lineární partitura (1981), realizace Martin Smolka (1993)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, vl/R.Vácha, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(4) John Cage - Ryoanji (1983-85)
fl.b,tape/M.Čech, tn,tape/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cb,tape/I.Bierhanzl
- koncert se konal jako doprovodná akce výstavy Otevřená forma (John Cage, Francois Morellet, Milan Grygar)
114.
15.1.1994
Lichtenštejnský palác (AMU), Praha
(6) Martin Smolka – For Woody Allen (1993) CP
fl,fl.p,fl.b,instr/M.Čech, cl,cl.b,instr/K.Doležal, tn,instr/I.Kopecký, instr/M.Smolka, vc,instr/D.Rejchrt, cb,instr/I.Bierhanzl, dir,instr/P.Kofroň
– festival Begegnung – Setkání s německými skladateli (Ateliér 90), dále zazněly skladby (1) J.Rybář – Čtyři fantasie podle Kleea, (2) M.Pudlák – Dejte mi pevný bod, (3) J.Klusák – Tvář, (4) M.Kopelent – Canto espansivo, (5) Z.Vostřák – Chemické sňatky
115.
20.1.1994
koncertní sál Pražského jara, Hellichova, Praha
(1) Martin Smolka – For Woody Allen (1993)
fl,fl.p,fl.b,instr/M.Čech, cl,cl.b,instr/K.Doležal, tn,instr/I.Kopecký, instr/M.Smolka, cht.el,instr/M.Šimáček, cb,instr/I.Bierhanzl, dir,instr/P.Kofroň
(2) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, syn/M.Smolka, dir,perc/P.Kofroň
...
(3) Petr Kofroň – Mitternachtmusik (1992–93) CP
fl.b/M.Čech, cl.b/K.Doležal, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/M.Smolka, cetra el/P.Kofroň, cb/I.Bierhanzl
– koncert Kruhu přátel Pražského jara
116.
14.4.1994
Anežský klášter, Praha
(1) Anestis Logothetis – Styx (1968) CP
ob/P.Polášek, cor.i/J.Tomšíčková, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, mar/J.Kubíček, gong/M.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vl.el/I.Anýž, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93) CP
ob,instr/P.Polášek (instr/M.Čech), cor.i,instr/J.Tomšíčková (instr/K.Doležal), tn,instr/I.Kopecký (instr/P.Borek), perc/J.Kubíček, pft.prep,instr/M.Smolka, vl,instr/I.Anýž (instr/K.Marek), vc,instr/D.Rejchrt (instr/M.Šimáček), cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Cornelius Cardew – Material (1960) CP
cht.el,high–hat/M.Šimáček, cht.el.b,grc/I.Bierhanzl, pft,grc.prep/M.Smolka, syn,high–hat/M.Čech, syn,tom–tom prep/K.Marek, dir,t.picc/P.Kofroň
(4) Milan Grygar – Partitura starých strojů (1972), realisace Martin Smolka (1994) SP
klikový gramofon/M.Smolka, I.Kopecký, M.Čech, I.Bierhanzl, psací stroj/M.Šimáček, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(5) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, grc,piatti/J.Kubíček, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(6) Christian Wolff – Changing the system (1973) pro dvě nástrojové skupiny CP
1. cl.b/K.Doležal, tb/P.Fleischer, cht.el.b/I.Bierhanzl, syn/M.Smolka
2. fl.b/M.Čech, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, syn/K.Marek
dir/P.Kofroň
(7) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– 7. koncert cyklu FOK Obrazy a hudba
– před koncertem promluvil o instalaci Heimo Zoberniga v Kostele sv. Salvátora PhDr. Jiří Ševčík, CSc.
117.
15.4.1994
Anežský klášter, Praha
– stejný program a obsazení jako koncert č.116
118.
6.5.1994
Lágymányosi Közösségi Ház, Budapest, Maďarsko
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir,grc,high–hat/P.Kofroň
(2) Milan Grygar – Partitura starých strojů (1972), realisace Martin Smolka (1994)
klikový gramofon/M.Smolka, I.Kopecký, I.Bierhanzl, psací stroj/M.Šimáček, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(3) Vojtěch Havel – Valčíky velké i malé (1992–93)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(4) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Marian Palla – Skladba, která by se mohla jmenovat... (1992)
písek/M.Čech, voda/D.Rejchrt, kameny/K.Doležal, větev/M.Smolka, špalky/I.Bierhanzl, provaz/I.Kopecký, dir/P.Kofroň
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p,syn/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– ETNO zenei fesztivál
– natáčela maďarská televize (MTV)
119.
7.6.1994
sál Polského domu, Ostrava
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir,piatti/P.Kofroň
(2) Peter Graham – 19 návodů (1974) SP
pft solo/M.Smolka, fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, high–hat/P.Kofroň, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, vc/D.Rejchrt
(3) Vojtěch Havel – Valčíky velké i malé (1992–93)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(4) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Marian Palla – Skladba, která by se mohla jmenovat... (1992)
písek/M.Čech, voda/D.Rejchrt, kameny/K.Doležal, větev/M.Smolka, špalky/I.Bierhanzl, provaz/I.Kopecký, dir/P.Kofroň
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p,/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– festival Janáčkův Máj
120.
8.6.1994
výstavní síň Okresního vlastivědného muzea, Šumperk
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir,piatti/P.Kofroň
(2) Peter Graham – 19 návodů (1974) SP
pft solo/M.Smolka, fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, vc/D.Rejchrt
(3) Vojtěch Havel – Valčíky velké i malé (1992–93)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(4) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Marian Palla – Skladba, která by se mohla jmenovat... (1992)
písek/M.Čech, voda/D.Rejchrt, kameny/K.Doležal, větev/M.Smolka, špalky/I.Bierhanzl, provaz/I.Kopecký, dir/P.Kofroň
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
121.
9.6.1994
zámecký konvent, Žďár nad Sázavou
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir,piatti/P.Kofroň
(2) Peter Graham – 19 návodů (1974) SP
pft solo/M.Smolka, fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, high–hat/P.Kofroň, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, vc/D.Rejchrt
(3) Vojtěch Havel – Valčíky velké i malé (1992–93)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(4) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Marian Palla – Skladba, která by se mohla jmenovat... (1992)
písek/M.Čech, voda/D.Rejchrt, kameny/K.Doležal, větev/M.Smolka, špalky/I.Bierhanzl, provaz/I.Kopecký, dir/P.Kofroň
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
122.
11.6.1994
Novotel, Brescia, Italie
(1) Anestis Logothetis – Styx (1968)
ob/P.Polášek, cor.i/J.Tomšíčková, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/P.Tomšíček, mar/J.Kubíček, gong/M.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vl.el/I.Anýž, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93)
ob,instr/P.Polášek (instr/M.Čech), cor.i,instr/J.Tomšíčková (instr/K.Doležal), tn,instr/P.Tomšíček (instr/P.Borek), perc/J.Kubíček, pft.prep,instr/M.Smolka, vl,instr/I.Anýž (instr/K.Marek), vc,instr/D.Rejchrt (instr/M.Šimáček), cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Cornelius Cardew – Material (1960)
cht.el,high–hat/M.Šimáček, cht.el.b,grc/I.Bierhanzl, pft,grc.prep/M.Smolka, syn,grc.prep/M.Čech, K.Marek, dir/P.Kofroň
(4) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/P.Tomšíček, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, piatti/J.Kubíček, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(5) Zygmunt Krauze – Voices (1968–72)
panova fl/M.Čech, zvířecí roh/P.Polášek, cor.i/J.Tomšíčková, cl.b/K.Doležal, tp.s/P.Borek, tn/P.Tomšíček, cht.el/M.Šimáček, syn/J.Kubíček, K.Marek, M.Smolka, vl.el/I.Anýž, vc.el/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň, tape
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/P.Tomšíček, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– závěrečný koncert třídenní konference Creativita & Creazione
123.
16.6.1994
Dům umění, Opava
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir,piatti/P.Kofroň
(2) Peter Graham – 19 návodů (1974) SP
pft solo/M.Smolka, fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, high–hat/P.Kofroň, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, vc/D.Rejchrt
(3) Vojtěch Havel – Valčíky velké i malé (1992–93)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(4) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Marian Palla – Skladba, která by se mohla jmenovat... (1992)
písek/M.Čech, voda/D.Rejchrt, kameny/K.Doležal, větev/M.Smolka, špalky/I.Bierhanzl, provaz/I.Kopecký, dir/P.Kofroň
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
124.
17.6.1994
Moyzesova sieň SF, Bratislava, Slovensko
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir,piatti/P.Kofroň
(2) Peter Graham – 19 návodů (1974) SP
pft solo/M.Smolka, fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, high–hat/P.Kofroň, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, vc/D.Rejchrt
(3) Vojtěch Havel – Valčíky velké i malé (1992–93)
fl/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(4) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(5) Marian Palla – Skladba, která by se mohla jmenovat... (1992)
písek/M.Čech, voda/D.Rejchrt, kameny/K.Doležal, větev/M.Smolka, špalky/I.Bierhanzl, provaz/I.Kopecký, dir/P.Kofroň
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– 5. ročník festivalu Večery novej hudby
125.
17.6.1994
Tři Grácie, Valtice
(1) Terry Riley – In C (1964)
fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, syn/P.Kofroň, M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/K.Doležal
...
(2) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, syn/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– noční benefiční koncert ve prospěch nadace pro obnovu moravských památek Lux et lapis
126.
30.6.1994
Kino Cíl, Rožnov pod Radhoštěm
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir,piatti/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p,syn/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– festival Valašský Špalíček
127.
1.7.1994
Kunsthalle Krems, Österreich
(0) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93)
ob,instr/P.Polášek (instr/M.Čech), cor.i,instr/J.Tomšíčková (instr/K.Doležal), tn,instr/I.Kopecký(instr/P.Borek), perc/J.Kubíček, pft.prep,instr/M.Smolka, vl,instr/I.Anýž (instr/K.Marek), vc,instr/D.Rejchrt (instr/M.Šimáček), cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(1) Anestis Logothetis – Styx (1968)
ob/P.Polášek, cor.i/J.Tomšíčková, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, mar/J.Kubíček, gong/M.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vl.el/I.Anýž, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Ibabu III (1992)
fl,instr/M.Čech, cl,instr/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/J.Kubíček, M.Smolka, cht.el/M.Šimáček, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Cornelius Cardew – Material (1960)
cht.el,high–hat el/M.Šimáček, cht.el.b,grc/I.Bierhanzl, pft,grc.prep/M.Smolka, syn,high–hat el/K.Marek, syn,grc prep/M.Čech, dir/P.Kofroň
...
(4) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, piatti/M.Čech, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň
(5) Zygmunt Krauze – Voices (1968–72)
fl basso/M.Čech, zvířecí roh/P.Polášek, fl.d.t/J.Tomšíčková, cl.b/K.Doležal, tp.s/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, syn/K.Marek, M.Smolka, vl.el/I.Anýž, vc.el/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň, tape
(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)
fl.p, syn/M.Čech, cl/K.Doležal, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir,perc/P.Kofroň
– (0) Martin Smolka – Rent a ricercar zazněl v 16,00 jako součást vernisáže výstavy Alfons Mucha – Das Slawische Epos, další skladby (1 – 6) na večerním samostatném koncertu