1995 - 1996

 

135.

5.10.1995

Dům pánů z Fanalu, Brno

(1) Martin Smolka – Satieburger (1995) SP

pft/M.Smolka, voda,instr/I.Bierhanzl, P.Kofroň, M.Šimáček

(2) Petr Kofroň – Satie chudých (1995) SP

objekty/I.Bierhanzl, P.Kofroň, M.Smolka, M.Šimáček

– Exposice nové hudby Mezinárodního hudebního festivalu Brno

– v první půli večera zněly klavírní skladby Erika Satieho (pft/M.Smolka) prokládané skladbami pro bicí P.Fajta

 

136.

28.10.1995

Aula Adolfinum, Moers, Deutschland

(1) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)

panfl,sx.t,instr/M.Čech, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, instr/K.Marek, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc,instr/D.Rejchrt, cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň

(2) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995) SP

fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b,cb/I.Bierhanzl, pft.prep,syn/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(3) Petr Kofroň – ABRAM (1994)

fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, perc/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

...

(4) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)

fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(5) Milan Grygar – Útržky, zlomky (1988), realisace Martin Smolka (1994, nová verse 1995)

fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, D.MIkolášek, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň

(6) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)

fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

– festival MOERSer Tage Neuer Musik

 

137.

9.11.1995

kostel sv.Šimona a Judy, Praha

(1) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)

panfl,sx.t,instr/M.Čech, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, instr/K.Marek, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc,instr/D.Rejchrt, cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň

(2) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995) SP

fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b,cb/I.Bierhanzl, pft.prep,syn/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(3) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)

fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(4) Petr Kofroň – ABRAM (1994)

fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, perc/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

– 2. Maraton soudobé hudby (3. blok)

 

138.

4.4.1996

malý sál Rudolfina, Praha

(1) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995)

fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b,cb/I.Bierhanzl, pft.prep,syn/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

– zaznělo jako první číslo koncertu z hudebního díla Milana Knížáka, dále účinkovaly soubory CKK Band (Brno), Ansamble Concertino (Praha) a Marie Hřebíčková (zpěv)

 

139.

27.4.1996

sál Filharmonie Hradec Králové

(1) Anestis Logothetis – Odysseia (1964), realisace Petr Kofroň (1995) předpremiéra

I.skupina: fl.p,fl+dělič/M.Čech, sx.s,sx.t,cl.b/F.Kop, tp,tp.s/P.Borek, tn,tn.s,tb.t/I.Kopecký

II.skupina: perc/T.Ondrůšek, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, syn/M.Kumžák

III.skupina: cht.el/M.Šimáček, vn/Z.Pelikánová, vc/D.Rejchrt, cb/J.Pellant

dir/P.Kofroň

– zahajovací představení 1. Festivalu české a slovenské taneční a pohybové tvorby ENTRÉE K TANCI

– choreografie a režie/Petr Tyc, výprava/Táňa Kovaříková, Renata Weidlichová, světelný design/Raphael Frank, tančili/členové Pražského komorního baletu Marika Blahoutová, Petr Kolář, Markéta Plzáková, Jiří Vrátil, Radek Vrátil a Libuše Ovsová a Petr Tyc

 

140.

18.5.1996

Roulette & Einstein, New York, USA

(1) Martin Smolka – Euforium (1996) SP

sx.b, fl.b/M.Čech, sx.t,cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, K.Marek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(2) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995)

fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(3) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)

fl.p/M.Čech, sx.s/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

...

(4) Milan Grygar – Lineární partitura (1981), realisace Petr Kofroň (1993)

fl.el/M.Čech, cl.b/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(5) Miroslav Ponc – Barevná hudba (1925), realisace Petr Kofroň (1994)

chit.el/M.Šimáček, M.Smolka, I.Bierhanzl, pft(klávesnice)/P.Kofroň, pft(struny)/M.Čech, D.Mikolášek, P.Borek, D.Rejchrt, syn/K.Marek

(6) Petr Kofroň – ABRAM (1994)

fl.el/M.Čech, sx.t/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, perc/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

 

141.

20.5.1996

Cinéma Laurier, Victoriaville, Québec, Canada

(1) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)

fl.p/M.Čech, cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(2) Milan Knížák – n! (1973), realisace Petr Kofroň (1994)

fl/M.Čech, sx.t/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, M.Smolka, cht.el.b/I.Bierhanzl, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, cht.el/P.Kofroň, tape

(3) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)

panfl,sx.b,instr/M.Čech, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, instr/K.Marek, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc.el,instr/D.Rejchrt, cb.el,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň

(4) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995)

fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(5) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)

fl.p/M.Čech, sx.s/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(6) Milan Grygar – Útržky, zlomky (1988), realisace Martin Smolka (1994, nová verse 1995)

fl.p/M.Čech, cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, syn/K.Marek, D.Mikolášek, vc/D.Rejchrt, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň

(7) Petr Kofroň – ABRAM (1994)

fl.el/M.Čech, sx.t/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, perc/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

– International Festival Musique Actuelle

 

142.

22.5.1996

La Chapelle historique du Bon–Pasteur, Montreal, Canada

(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)

fl.el/M.Čech, cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, grc,piatti/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(2) Miroslav Ponc – Barevná hudba (1925), realisace Petr Kofroň (1994)

chit.el/M.Šimáček, M.Smolka, I.Bierhanzl, pft(klávesnice)/P.Kofroň, pft(struny)/M.Čech, D.Mikolášek, P.Borek, D.Rejchrt, syn/K.Marek

(3) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995)

fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(4) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)

fl.p/M.Čech, cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

...

(5) Milan Grygar – Lineární partitura (1981), realisace Petr Kofroň (1993)

fl s děličem/M.Čech, cl.b/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(6) Martin Smolka – Euforium (1996)

sx.b,fl.b/M.Čech, sx.t,cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, K.Marek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(7) Rudolf Komorous – Sladká královna (1963)

ústní harmonika/M.Čech, pft/M.Smolka, grc/D.Mikolášek

(8) Petr Kofroň – ABRAM (1994)

fl.el/M.Čech, sx.t/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, perc/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

– koncertu předcházel workshop s rozborem skladeb Martin Smolka – Rent a ricercar a Milan Knížák – Architektonické partitury

 

143.

24.5.1996

Premiere Dance Theatre at the Harbourfront Center, Toronto, Canada

(1) Rudolf Komorous – Sladká královna (1963)

ústní harmonika/M.Čech, pft/M.Smolka, grc/D.Mikolášek

(2) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)

panfl,sx.b,instr/M.Čech, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, instr/K.Marek, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc,instr/D.Rejchrt, cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň

(3) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)

fl.el/M.Čech, cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, grc,piatti/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(4) Miroslav Šimáček – Tvrdej život (1992)

fl.p/M.Čech, cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

...

(5) Rudolf Komorous – Chanson (1965)

cht.el/M.Šimáček, vl/D.Rejchrt, hodinová spirála /M.Smolka

(6) Martin Smolka – Euforium (1996)

sx.b,fl.b/M.Čech, sx.t,cl/F.Kop, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, K.Marek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(7) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)

fl.p/M.Čech, sx.s/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

(8) Petr Kofroň – ABRAM (1994)

fl.el/M.Čech, sx.t/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, perc/D.Mikolášek, vc.el/D.Rejchrt, dir/P.Kofroň

– série New Music Concerts

 

144.

28.5.1996

Divadlo na Vinohradech

(1) Anestis Logothetis – Odysseia (1964), realisace Petr Kofroň (1995) SP baletního představení

I.skupina: fl.p,fl+dělič/M.Čech, sx.s,sx.t,cl.b/F.Kop, tp,tp.s/P.Borek, tn,tn.s,tb.t/I.Kopecký

II.skupina: perc/T.Ondrůšek, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, syn/M.Kumžák

III.skupina: cht.el/M.Šimáček, vn/Z.Pelikánová, vc/D.Rejchrt, cb/J.Pellant

dir/P.Kofroň

– hráno pod názvem ITHAKA 2.888

– divadelní řada Pražského jara

– choreografie a režie/Petr Tyc, kostýmy/Táťána Kovaříková, scéna/Renata Weidlichová, světelný design/Raphael Frank, tančili/členové Pražského komorního baletu Marika Blahoutová, Petr Kolář, Markéta Plzáková, Jiří Vrátil, Radek Vrátil a Libuše Ovsová a Petr Tyc

– televizní záznam, rež. Jiří Nekvasil