1997 - 1998
161.
27.9.1997
Aula Magna scuola STS, Lugano, Italia
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
fl.el/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, grc,piatti/T.Ondrůšek, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)
panfl,instr/M.Čech, sx.b/T.Čistecký, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, instr/K.Marek, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc,instr/K.Lecian, cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995)
fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(4) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)
fl.p/M.Čech, sx.t/T.Ondrůšek, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
...
(5) Martin Smolka – Zvonění (1989)
perc/T.Ondrůšek
(6) Milan Grygar – Lineární partitura (1981), realisace Petr Kofroň (1993)
fl.b/M.Čech, cl.b/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(7) Martin Smolka – Euforium (1996)
sx.b,fl.b/M.Čech, sx.t,cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, K.Marek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/K.Lecian, dir/P.Kofroň
– Festival Oggimusica
162.
28.9.1997
Aktionshalle Rote Fabrik Zürich, Schweiz
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
fl.el/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, grc,piatti/T.Ondrůšek, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)
panfl,instr/M.Čech, sx.b/T.Čistecký, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, instr/K.Marek, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc,instr/K.Lecian, cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Milan Knížák – Architektonické partitury (1968–76), realisace Petr Kofroň (1995)
fl,fl.p/M.Čech, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc,syn/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(4) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)
fl.p/M.Čech, sx.t/T.Ondrůšek, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/K.Marek, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
...
(5) Martin Smolka – Zvonění (1989)
perc/T.Ondrůšek
(6) Milan Grygar – Lineární partitura (1981), realisace Petr Kofroň (1993)
fl.b/M.Čech, cl.b/F.Kop, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, pft.prep/M.Smolka, syn/K.Marek, vc/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(7) Martin Smolka – Euforium (1996)
sx.b,fl.b/M.Čech, sx.t,cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, K.Marek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/K.Lecian, dir/P.Kofroň
163.
10.10.1997
Míčovna, Praha
(1) Petr Kofroň – H–R–S (1997) SP
fl,perc/M.Čech, cl,perc/T.Čistecký, tp,perc/P.Borek, tn,perc/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el,perc/M.Šimáček, pft.prep,perc/M.Smolka, syn,perc/M.Kumžák, vc/K.Lecian, cb,perc/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(2) John Cage – Ten (1991)
fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, perc/T.Ondrůšek, pft.prep/M.Smolka, syn/P.Kofroň, vc/K.Lecian, cb/I.Bierhanzl
– Festival hudby výjimečných délek
164.
20.10.1997
Aula Pedagogické fakulty, Ostrava
(1) Petr Kofroň – H–R–S (1997)
fl,perc/M.Čech, tp,perc/P.Borek, tn,perc/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el,perc/M.Šimáček, pft.prep,perc/M.Smolka, syn,perc/M.Kumžák, vc/K.Lecian, cb,perc/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
– festival akčního umění Malamut
165.
30.10.1997
Divadlo Archa, Praha
(1) David Lang – The Anvil Chorus (1991)
perc solo/T. Ondrůšek
(2) Martin Smolka – Čardáš (1995) CP
perc solo/Stefan Blum
I. sx.b/M.Čech, cor/M.Rovenský, tn/I.Kopecký, tb/J.Jaroš
II. ob/P.Polášek, sx.s/T.Čistecký, tp/P.Borek
III. vn.el/I.Sedláček, vl.el/J.Hosprová
IV. syn, arm/M.Smolka
V. cfg/P.Hlucháň, pipe/F.Pok, cht.el/M.Šimáček
9 noice–people/T.Ondrůšek, I.Bierhanzl, F.Čech, Z.Dostálová, Běhal, Michutová, Hrušková, R.Němec, Tarbík,
dir/P.Kofroň
...
(3) David Lang – Are You Experienced? (1988) CP
REC/J.Dušek, tb solo/J.Jaroš, fl,fl.p/M.Čech, ob/P.Polášek, cl, cl.b/T.Čistecký, fg/P.Hlucháň, cor/M.Rovenský, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/F.Čech, cht.el/M.Šimáček, pft/M.Smolka, vl/J.Hosprová, vc/Z.Dostálová, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(4) Martin Smolka – Zvonění (1989) CP
perc solo/S.Blum, T.Ondrůšek
– koncert se konal pod názvem Koncert pro bubny, tubu, dudy a železnou neděli
– Martina Smolky (4) Zvonění bylo provedeno paralelně dvěma bubeníky
166.
7.11.1997
Waschaecht, Wels, Austria
(1) Tibor Szemzö – The Other Shore (1993-97)
fl,electronics/T.Szemzö, fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, syn/M.Kumžák, perc/M.Korb, T.Ondrůšek, M.Šimáček, vc/K.Lecian, cb.el/Bierhanzl, ACT/P.Kofroň, M.Smolka
– festival music unlimited 97, koncepce Zeena Parkins
167.
9.11.1997
Divadlo Archa, Praha
(1) Giacinto Scelsi – I presagi (1958) CP
sx/J.Hustoles, cor/P.Jirásek, L.Krystlík, tp/J.Hlinka, L Kozderka, tn/V.Kalhaus, I.Kopecký, tb/F.Spálený, T.Řehák, perc/F.Čech, T.Ondrůšek, M.Smolka, dir/J.Wyttenbach
(2) Giacinto Scelsi – Anahit (1965) CP
vn/C.Fournier, fl/M.Čech,V.Klouda, fl.a./D.Tarabová, cor.i/E.Kořánová, cl/T.Čistecký, cl.b/F.Hlucháň, sx.t/J.Hustoles, cor/J.Legner, M.Rovenský, tp/L.Kozderka, tn/V.Kalhaus, I.Kopecký, vl/P.Kukovič, A.Purger, vcl/Z.Dostálová, K.Lecian, cb/I.Bierhanzl, O.Landa, dir/J.Wyttenbach
(3) Giacinto Scelsi – Yamaon (1954-58) CP
B/J.Schmidt,sx.a/T.Hustoles, sx.b/A.Hustoles, fg/P.Hlucháň, cfg/M.Pilík, cb/O.Landa, perc/F.Čech, T.Ondrůšek, dir/J.Wyttenbach
(4) Giacinto Scelsi – Quattro pezzi (su una nota sola) (1959) CP
fl.a/D.Tarabová, ob/P.Polášek, cor.i/E.Kořánová, cl/T.Čistecký, ?, cl.b/F.Hlucháň, sx.a/T.Hustoles, sx.t/J.Hustoles, fg/P.Hlucháň, cor/P.Jirásek, L.Krystlík, J.Legner, M.Rovenský, tp/J.Hlinka, L.Kozderka, V.Mucha, tn/V.Kalhaus, I.Kopecký, tb/T.Řehák, sega/M.Smolka, perc/F.Čech, T.Ondrůšek, vl/P.Kukovič, A.Purger, vcl/Z.Dostálová, K.Lecian, cb/O.Landa, dir/J.Wyttenbach
...
...
...
(13) Tibor Szemzö – The Other Shore (1993-97) CP
fl,electronics/T.Szemzö, fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, syn/M.Kumžák, perc/M.Korb, T.Ondrůšek, M.Šimáček, vc/Z.Dostálová, cb.el/Bierhanzl, ACT/P.Kofroň, M.Smolka, TRANS/T.Dimitrová
– 4. New Music Marathon (první a poslední blok)
168.
11.11.1997
Moyzesova sieň, Bratislava, Slovensko
(1) Giacinto Scelsi – I presagi (1958)
sx/J.Hustoles, cor/P.Jirásek, L.Krystlík, tp/J.Hlinka, L Kozderka, tn/V.Kalhaus, I.Kopecký, tb/F.Spálený, T.Řehák, perc/F.Čech, T.Ondrůšek, M.Smolka, dir/J.Wyttenbach
(2) Giacinto Scelsi – Anahit (1965)
vn/C.Fournier, fl/M.Čech,V.Klouda, fl.a./D.Tarabová, cor.i/E.Kořánová, cl/T.Čistecký, cl.b/F.Hlucháň, sx.t/J.Hustoles, cor/J.Legner, M.Rovenský, tp/L.Kozderka, tn/V.Kalhaus, I.Kopecký, vl/P.Kukovič, A.Purger, vcl/Z.Dostálová, K.Lecian, cb/I.Bierhanzl, O.Landa, dir/J.Wyttenbach
...
(3) Giacinto Scelsi – Yamaon (1954-58)
B/J.Schmidt,sx.a/T.Hustoles, sx.b/A.Hustoles, fg/P.Hlucháň, cfg/M.Pilík, cb/O.Landa, perc/F.Čech, T.Ondrůšek, dir/J.Wyttenbach
(4) Giacinto Scelsi – Quattro pezzi (su una nota sola) (1959)
fl.a/D.Tarabová, ob/P.Polášek, cor.i/E.Kořánová, cl/T.Čistecký, ?, cl.b/F.Hlucháň, sx.a/T.Hustoles, sx.t/J.Hustoles, fg/P.Hlucháň, cor/P.Jirásek, L.Krystlík, J.Legner, M.Rovenský, tp/J.Hlinka, L.Kozderka, V.Mucha, tn/V.Kalhaus, I.Kopecký, tb/T.Řehák, sega/M.Smolka, perc/F.Čech, T.Ondrůšek, vl/P.Kukovič, A.Purger, vcl/Z.Dostálová, K.Lecian, cb/O.Landa, dir/J.Wyttenbach
– festival Melos–Ethos
169.
27.11.1997
Estonia Kontserdisaal, Tallin, Estonia
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
fl.el/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/F.Čech, grc,piatti/T.Ondrůšek, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)
panfl,instr/M.Čech, sx.b/T.Čistecký, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, instr/F.Čech, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc,instr/K.Lecian, cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)
fl.p/M.Čech, sx.t/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(4) Šarunas Nakas – Merz–Machine (1985-97) SP
fl+dělič/M.Čech, sx.ten/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cb.el/I.Bierhanzl, pft.el/M.Smolka, syn/F.Čech, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(5) Miroslav Šimáček – Možná jediné chvíle štěstí (1997) SP
fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, perc/T.Ondrůšek, pft.el/M.Smolka, syn,REC+dělič/P.Kofroň, vc.el/K.Lecian, dir/F.Čech
...
(6) Petr Kofroň – Velký vůz (1966)
sx.s/T.Čistecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, perc/T.Ondrůšek, 2syn/M.Smolka, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(7) Martin Smolka – Euforium (1996)
sx.b,fl+dělič/M.Čech, sx.t,cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/K.Lecian, dir/P.Kofroň
– Festival nyyd'97
170.
30.11.1997
Rusu dramos teatras, Vilnius, Lithuania
(1) Petr Kofroň – Enhexe (1991–92)
fl.el/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/F.Čech, grc,piatti/T.Ondrůšek, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Rent a ricercar (1992–93, nová verse 1995)
panfl,instr/M.Čech, sx.b/T.Čistecký, tp,instr/P.Borek, tn,instr/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, instr/F.Čech, cht.el,instr/M.Šimáček, pft.prep,instr/M.Smolka, vc,instr/K.Lecian, cb,instr/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(3) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)
fl.p/M.Čech, sx.t/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(4) Šarunas Nakas – Merz–Machine (1985-97)
fl+dělič/M.Čech, sx.ten/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cb.el/I.Bierhanzl, pft.el/M.Smolka, syn/F.Čech, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(5) Miroslav Šimáček – Možná jediné chvíle štěstí (1997)
fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, perc/T.Ondrůšek, pft.el/M.Smolka, syn,REC+dělič/P.Kofroň, vc.el/K.Lecian, dir/F.Čech
...
(6) Petr Kofroň – Velký vůz (1966)
sx.s/T.Čistecký, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, perc/T.Ondrůšek, 2syn/M.Smolka, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(7) Martin Smolka – Euforium (1996)
sx.b,fl+dělič/M.Čech, sx.t,cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/K.Lecian, dir/P.Kofroň
– festival musica ficta
171.
28.5.1998
Evangelický kostel U Salvátora, Praha
(1) Martin Smolka – Hudba pro přeladěné nástroje (1988)
fl/M.Čech, vl,camp/R.Vácha, vc,vl/K.Lecian, pft/M.Nejtek
(2) Martin Smolka – Trzy motywy pastoralne (1993) CP
zvukový pás a preparovaný klavír jako vizuální objekt
(3) Martin Smolka – Déšť, nějaké okno, střechy, komíny, holubi a tak... a taky železniční mosty... (1992) CP
fl.p,fl.b./M.Čech, cor.i/E.Kořánová, cl.p,cl.b/F.Hlucháň, fg/P.Hlucháň, tp/V.Mucha, cor/M.Rovenský, tn/I.Kopecký, tb/J.Jaroš, perc/T.Ondrůšek, D Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, pft4/M.Nejtek, M Smolka, acc/A.Hanzl, vn/J.Janský, vl/R.Vácha, vc/K.Lecian, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
172.
30.5.1998
Mecklenburgisches Künstlerhaus, Plüschow, Deutschland
(1) Miroslav Šimáček – T 02 Pattern 00 (1998) SP
programmed drums, chit.el/M.Šimáček, bchit/I.Bierhanzl, electronics,syn/P.Kofroň, perc/P.Křečan
173.
20.6.1998
Synagoga Šamorín, Slovensko
(1) Petr Kofroň – H–R–S (1997)
fl,perc/M.Čech, cl,perc/T.Čistecký, tp,perc/I.Váško, tn,perc/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el,perc/M.Šimáček, pft.prep,perc/M.Smolka, syn,perc/M.Kumžák, vc/K.Lecian, cb,perc/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
– festival Večery novej hudby
174.
21.6.1998
Klášter Plasy
(1) Miroslav Šimáček – T 02 Patter 00 (1998)
programmed drums,chit.el/M.Šimáček, bchit/I.Bierhanzl, electronics,syn/P.Kofroň, perc/P.Křečan
– festival Limbo
175.
25.6.1998
Anežský klášter, Praha
(1) Iannis Xenakis – Herma (1960–61) CP
pft/E.Theodorakis
(2) Iannis Xenakis – Okho (1989) CP
perc/T.Ondrůšek. C Boiffinová, D Mikolášek
(3) Iannis Xenakis – Akrata (1964–65) CP
fl.p/M.Čech, ob/J.Thuri, cl.p/T.Čistecký, cl.b/P.Daněk, cl.cb/D.Smeyers, fg/P.Hlucháň, cfg/M.Pilík, L Soukal, cor/T.Secký, M Rovenský, tp/J.Halíř, M.Vajo, I.Vaško, tn/F.Zazvonil, I Kopecký, R.Kozánek, tb/J.Jaroš, dir/P.Kofroň
...
(4) Iannis Xenakis – Psappha (1975) CP
perc/T.Ondrůšek
(5) Iannis Xenakis – Eonta (1963–64) CP
pft/E.Theodorakis, tp/J.Halíř, M Vajo, tn/F.Zazvonil, I Kopecký, R.Kozánek, dir/P.Kofroň