1998 - 1999
176.
4.10.1998
Dům pánu z Fanalu, velký sál, Brno
(1) Martin Smolka – Euforium (1996)
sx.b,fl+dělič/M.Čech, sx.ten,cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/F.Čech, M Kumžák, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(2) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)
fl.p/M.Čech, sx.ten/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, synt/M.Kumžák, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(3) Petr Kofroň – ABRAM (1994)
fl.el/M.Čech, sx.ten/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Kumžák, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
...
(4) Marek a Pavel Blatný – Konfrontace (1996) SP
fl, fl.p/M.Čech, sx.s, sx.ten/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cb,cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Kumžák, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(5) Louis Andriessen – Workers Union (1975)
fl.el/M.Čech, sx.t/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Kumžák, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
– na závěr jako přídavek znovu (5) Louis Andriessen – Workers Union
– XI. Expozice nové hudby
177.
27.10.1998
Gele Zaal, Gent, Dánsko
(1) Miroslav Šimáček – Tvůj čas (1994)
fl.p/M.Čech, sx.ten/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, synt/M.Kumžák, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(2) Martin Smolka – Euforium (1996)
sx.b,fl+dělič/M.Čech, sx.t,cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn,euf/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, M Kumžák, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.prep/M.Smolka, vc,banjo/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(3) Miroslav Šimáček – Možná jediné chvíle štěstí (1997)
fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft.el/M.Smolka, syn/M.Kumžák, sampler/M.Šimáček vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
...
(4) Petr Kofroň – Velký vůz (1966)
sx.s/T.Čistecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, 2syn/M.Smolka, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(5) Martin Smolka – Zvonění (1989)
perc solo/T.Ondrůšek
(6) Petr Kofroň – ABRAM (1994)
fl.el/M.Čech, sx.ten/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/T.Ondrůšek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, pft/M.Smolka, syn/M.Kumžák, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
178.
29.10.1998
het Muziekcentrum, Hertogenbosch, Holandsko
(1) Tibor Szemzö – Tractatus (1991–95)
fl,electronics,rec/T.Szemzö, perc/P.Magyar, syn/P.Kofroň, cb/I.Bierhanzl
...
(2) Tibor Szemzö – The Other Shore (1993–97)
fl,electronics/T.Szemzö, fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, tp/P.Borek, tn/I.Kopecký, perc/P.Magyar, T.Ondrůšek, M.Šimáček, sampler/M.Kumžák, vc/K.Lecian, cb.el/Bierhanzl, ACT/P.Kofroň, M.Smolka
179.
15.11.1998
Divadlo Archa, Praha
(3) Elliott Sharp – Coriolis Effect (1997) CP
sx.a/J.Smolík, sx.t./T.Čistecký, tp/P.Borek, tb/I.Kopecký, perc/D.Mikolášek, F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, acc/M.Čech, pft/M.Smolka, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(5) Elliott Sharp – Racing Hearts (1998) CP
fl/Tarabová, M.Čech, ob/T.Krejčí, cl/T.Čistecký, J.Smolík, fg/M.Sládek, M.Pilík, cor/T.Secký, J.Havlík, tp/P.Borek, I.Váško, tn/I.Kopecký, J.Petrdlík, perc/D.Mikolášek, F.Čech, pf/M.Smolka, vn/J.Šimůnek, I.Lecian, vl/F.Kimel, vc/K.Lecian, cb/M.Zelenka, dir/P.Kofroň
...
(7) Petr Kofroň – O.T.M. (1993) CP
fl.d.t.,electronics/J.Kvapil, M.Bernášková–Lesná, A.Nellis, M.Neumannová, perc/D.Dlouhý, A.Kubíček, S.Pliska, C.Bártek, dir/P.Kofroň
(8) Petr Kofroň – Alfa a Kentaur (1989)
vn/I.Ženatý, fl.el/M.Čech, cl/T.Čistecký, cor/T.Secký, tn/I.Kopecký, perc/F.Čech, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, syn/M.Nejtek, M.Smolka, vc.el/K.Lecian, cb/M.Zelenka, dir/P.Kofroň
(9) Petr Kofroň – TWORL (1994)
vn.el/J.Šimůnek, I.Lecian, vl.el/J.Hosprová, vcl.el/K.Lecian
(10) Petr Kofroň – Velký vůz (1996)
sx.s/T.Čistecký, perc/D.Mikolášek, cht.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, 2syn/M.Smolka, vc.el/K.Lecian, dir/P.Kofroň
(11) Petr Kofroň – The Fire Is Mine (1993)
fl.b,electronics/M.Čech, cor.i,electronics/T.Krejčí, cl.b,electronics/J.Smolík, fg,electronics/M.Sládek, cor/T.Secký, J.Havlík, tn/I.Kopecký, J.Petrdlík, cht.el/M.Šimáček, pft 4ručně/M.Smolka, M.Nejtek, cb.el/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
– 5. New Music Marathon (druhý a čtvrtý blok)
– jako (4) skladbu hrál sólově Elliott Sharp Tectonics (1997)
180.
3.12.1998
Divadlo Archa, Praha
(1) Petr Křečan / M. Šimáček – Carduelis (1998) SP
CD player/I.Bierhanzl, P.Kofroň, M.Čech, sampling/M.Šimáček, mixing/P.Křečan, video/J.Daňhel, J.Halousek, I.Kuťák
– festival Alternativa '98, v další části večera vystoupil Jablkoň a A.Vitouš/M.Zbrožek
– televizní záznam "60" (ČT 2, listopad 1999)
181.
5.12.1998
Skleněná louka, Brno
(1) Petr Křečan / M. Šimáček – Carduelis (1998)
CD player/I.Bierhanzl, P.Kofroň, sampling/M.Šimáček, mixing/P.Křečan, video/J.Daňhel, J.Halousek, I.Kuťák
182.
29.5.1999
Státní opera, Praha
(1) Philip Glass – Pád domů Usherů (1988) CP scénického provedení
Roderick/J.Clark, William/O.Kříž, Madeline/J.Svobodová, Lékař/J.Hruška, Sluha/P.Izdebski
fl/M.Čech, cl/T.Čistecký, fg/P.Hlucháň, cor/T.Secký, perc/F.Čech, cht.el/J.Milota, syn/K.Marek, vn/J.Šimůnek, I.Lecian, vl/P.Hořejší, vc/K.Lecian, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
režie a choreografie Petr Tyc, scéna a kostýmy Daniel Dvořák
183.
8.6.1999
Státní opera, Praha
(1) Philip Glass – Pád domů Usherů (1988)
– obsazení jako 182.
184.
11.6.1999
Státní opera, Praha
(1) Philip Glass – Pád domů Usherů (1988)
– obsazení jako 182.
185.
19.6.1999
Klášter Plasy
(1) Miroslav Šimáček – Co je hudba? (1995–99)
obsluha CD playerů, automatického bubeníka a mixpultu:
část 1 – M.Šimáček
část 3 – I.Bierhanzl, S.Doležal, M.Šimáček
část 4 – M.Šimáček
část 5 – S.Doležal
video ke všem částem Jan Daňhel
– festival Limbo
186.
20.6.1999
Průmyslový palác, Praha
(1) Miroslav Šimáček – Co je hudba? (1995–99), 3. část
obsluha CD playerů, automatického bubeníka a mixpultu:
I.Bierhanzl, S.Doležal, M.Šimáček
video Jan Daňhel
– Quadrienále Praha
187.
25.6.1999
Divadlo Archa, Praha
(1) Anthony Coleman – The King Of Kabay (1988) CP
fl.p,fl/M.Čech, cl, cl.b/P.Doněk, sx.s, cl.b/P.Fiedler, fg/M.Křiváček, perc/F.Čech, acc/J.Krasničan, syn/M.Nejtek, dir/P.Kofroň
(2) John Zorn – Dark River (1995) CP
2 gr.c./F.Čech, 2 gr.c./M.Kopřiva
(3) Anthony Coleman – The Bosnians (1993) CP
cl.b/P.Doněk, sx.s/P.Fiedler, perc/F.Čech, acc/J.Krasničan, syn/M.Nejtek, chit.el.b/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
(4) John Zorn – Kol Nidre (1996) CP
fl.p/M.Čech, cl/ P.Fiedler, cl.b/P.Doněk, fg/M.Křiváček, tp/P.Borek, tn/P.Tomšíček, cmplli/F.Čech, mar/M.Kopřiva, syn/M.Nejtek, M.Pflegerová, vn/J.Šimůnek, cb/I.Bierhanzl, dir/P.Kofroň
...
(5) Elliott Sharp – SyndaKit (1998) CP
fl/M.Čech, cl/P.Doněk, sx.s/P.Fiedler, fg/M.Křiváček, tp/P.Borek, tn/P.Tomšíček, mar/F.Čech, chit.el/M.Šimáček, cht.el.b/I.Bierhanzl, acc/J.Krasničan, syn/M.Nejtek, M./Pflegerová, vn/J.Šimůnek, dir/P.Kofroň
– název koncertu Dark River
– jako přídavek znovu (4) John Zorn – Kol Nidre
188.
26.6.1999
Zámek Čimelice
(1) Miroslav Šimáček – Co je hudba? (1995–99),
obsluha CD playerů, automatického bubeníka a mixpultu:
část 5 – S.Doležal
část 2 – I.Bierhanzl, P.Kofroň, M.Šimáček
video části 5 – Jan Daňhel
video části 2 – Martin Blažíček
– zahájení činnosti Nadace současného umění